Monday, August 8, 2011

Safari Ramadhan 2

Pas Cawangan Taman Bertam Indah mengambil inisiatif menjejaki golongan yang tidak bernasib baik sepanjang Ramadhan 1432 bagi menyampaikan sumbangan berupa barang keperluan harian dan wang belanja. Program yang kedua kali ini dibawah bimbingan Ketua Cawangan dan juga YDP Pas Kawasan Ustaz Rosidi Hussain.



Sasaran untuk mencari seramai mungkin golongan yang tidak bernasib baik disekitar Kawasan Kepala Batas menjadi agenda utama sepanjang Ramadhan kali ini. Atas usaha AJK-AJK Cawangan yang bersama-sama berganding bahu menjayakannya serta penglibatan ahli-ahli yang mengambil bahagian bersama menyediakan dana untuk program kali ini.





Melalui JKKK setempat, rombongan kami meredah kampung-kampung disekitar Kepala Batas selepas solat Zohor pada Sabtu dan Ahad menjejaki ibu-ibu tunggal serta warga emas yang tidak bernasib baik.





Penat lelah dipetang Sabtu dan Ahad selepas solat zohor hilang melihat sinar mata penerima bantuan yang begitu gembira menerima sumbangan. Dalam keadaan santai rombongan yang diketuai YDP menyantoni mereka-mereka ini dengan penuh rasa rendah diri. Diharap sumbangan yang tidak seberapa ini sedikit sebanyak dapat meringankan beban mereka.






Hiba melihat keadaan kehidupan mereka walaupun setelah lebih 50 tahun merdeka ada lagi golongan yang hidup dalam kesempitan biarpun 'MELAYU' telah memegang tampuk kuasa lebih dari setengah abad....





Kepada penyumbang dana,Jazakallah diucapkan, dan kepada sesiapa ynag ingin terus membantu menjayakan program ini , sumbangan ikhlas bolehlah diserahkan kepada :

Ustaz Rosidi Hussain 019 4704800 / HJ Semperna Din 012 4218096
Marzuki Abd Razak 012 4309194 / Ishak Salleh 016 4783659


1 comment:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK