Thursday, December 8, 2011

Melayu Haprak ???

Hari ini satu lagi tindakan diluar batasan norma norma kesopanan Melayu dilakukan sekali lagi oleh golongan yang menggelar diri mereka pejuang bangsa Melayu. Hari ini terbukti betapa sempitnya otak golongan ini dalam menghadapi realiti politik demokrasi. Malah, hari ini juga menyaksikan kemelut serta kepincangan pemimpin Melayu ini dalam percaturan politik Pulau Pinang. Hari ini, sekali lagi seluruh rakyat menyaksikan golongan yang dikatakan memperjuangkan maruah bangsa Melayu serta agama Islam telah bertindak diluar batasan dengan menghantar replika kek berbentuk najis manusia kepada Ketua Menteri Pulau Pinang sempena dengan sambutan hari jadi beliau.

Kini Umno meratapi nasib mereka yang jelas semakin kelam dan pudar akibat perbuatan tidak senonoh puak puak 'Melayu' ini. Umno Pulau Pinang seharusnya bermuhasabah menilai tindak tanduk mereka sebelum menjadikan isu-isu serta tindakan tidak bertamadun ini dilakukan pemimpin mereka.

Pejuang bangsa ini seharusnya lebih bersikap profesyional dan matang dalam berpolitik dan bukannya mengambil jalan seta tindakan kebudak-budakan ini yang mana telah menyebabkan imej bangsa dan kesucian agama Islam tercalar. Rata-rata rakyat berpendapat tindakan seumpama ini lebih menjurus kepada tindakan yang bersifat provokatif. Jangankan bangsa lain, malah bangsa Melayu sendiri malu setelah menyaksikan kelakuan Melayu ini.

Tindakan hina dan keji ini menjadikan kita semakin menghampiri satu episode yang jauh dari adat susila bangsa Melayu. Oleh demikian kepada mereka yang bersekongkol dengan puak-puak kelmarin seharusnya menilai semula komitmen mereka kepada Umno. Rakyat seharusnya menolak kepimpinan yang bermain dengan sentimen provokatif melampau seperti ini. Kita seharusnya mengangkat martabat bangsa bukannya menjatuhkannya sedemikian...

3 comments:

Blog 1 Malaysia said...

transformasi besar UMNO

(( Peringatan Terakhir )) - Saya Mahu Menang Tanpa Tanding

-------

"Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

Media BN Media Porno - Wartawan2 BN B.ODOH dan T.OLOL T.OLOL

Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BO.DOH ( dalam BN ) ...

Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

---------

>>> Saya mahu menang tanpa bertanding semua jawatan dalam parti dalam pemilihan UMNO 2012 <<<


* Saya akan bertanding Jawatan Presiden UMNO..

* Saya akan bertanding Jawatan Timbalan Presiden UMNO..

* Saya akan bertanding Jawatan Naib Presiden UMNO..

* Saya akan bertanding Jawatan MT..

* Saya akan bertanding Jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia..

* Jawatan Ketua Wanita dan Ketua Puteri UMNO dibubarkan...




p/s: Saya mahu sapu bersih jawatan di atas... Siapa yang 'booking' jugak, 'pendek umur' dan mohon cepat 'mati' lepas PRU ke-13 ( termasuk yang bersubahat )..


p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang B.ODOH dan T.OLOL )..








--------

Wartawan2 BN Bo.doh, P.uki.mak,si.al, but.oh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


Babi Betul!

Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

Triple fuck atas dahi kau

Pantat mak kau la~

Butuh Pak Hang!

Pegi Mampos La Bodoh!

Bapak Ulamak , Anak Pukimak


Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

Lancau la lu

tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

Saya suka berak sambil hisap rokok ~

MaSUk AIr Lah KOU

Sengal~

P.ukimak hang !

Pergi mampos lah kau s.ial

KO Pehal P.ukimak

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

PAK MUS said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK