Tuesday, January 12, 2010

Celako..Umno !



Umno Kelantan sekarang ini semakin terdesak dan semakin hari semakin menjadi-jadi telatah mereka menyerang TGNA. Terbaru, individu dipercayai dari puak Umno telah membuat laporan kepada SPRM perihal hadiah kek bernilai RM 500 yang diterima TGNA daripada Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Tindak tanduk mereka ini bertujuan untuk menyerang keperibadian TGNA dan mengalih pandangan rakyat daripada isu-isu yang lebih besar yang diperjuangkan PAS Kelantan iaitu isu tuntutan Royalti Minyak oleh kerajaan negeri. Dan seperti biasa Adun Kok Lanas dan juga ketua pembangkang Datuk Md Alwi Che Ahmad memperbesar-besarkan kes ini untuk menarik perhatian rakyat.

Sudah lupakah Umno dengan harga kek-kek yang berlipat kali ganda dihadiahkan oleh Pengarah-Pengarah Perbadanan negeri malah negara kepada menteri-menteri mahupun pemimpin-pemimpin negara ? Adakah disebabkan kapasiti beliau sebagai Menteri Besar maka beliau tidak layak menerima walau sedikit pun kemudahan dibawah elaun keraian daripada PMBK ?

Tindakan Umno ini menujukkan betapa terdesaknya mereka untuk memburuk-burukkan keperibadian seorang tokoh agama. SAH ! memang Umno sebenarnya hampir ketahap gila kerana memainkan isu sedemikan rupa. Isu-isu yang bersangkutan dengan jutaan ringgit tidak menjadi hal kepada Umno dan SPRM.

SAH UMNO DAH GILA DAN TAK LAYAK MEMIMPIN NEGARA......

No comments: