Tuesday, September 15, 2009

Kalau Dah Takdak Kuasa..Alahai





Kecoh 1Malaysia , Tun Det nak dikalung dengan selipar oleh perwakilan MIC kerana campur tangan beliau dalam krisis dalaman Parti MIC. Maka bangunlah beberapa pejuang Umno menempelak cadangan tersebut yang dianggap kurang ajar kerana gagal menghormati seoarang negarawan.

Itulah yang dikatakan adat dunia..bila dah tak berkuasa dan cakap pun mula dah merapu, sedikit demi sedikit rasa hormat rakyat kepada Tun Det terhakis dengan sendirinya akibat keceluparan beliau.

Tun Det sepatutnya sedar akan senario ini, dan janganlah menganggap semua orang akan mendengar nasihatnya lagi bila dah tak berkuasa. Memang dah adat BN. Suatu masa dahulu Tunku Abdul Rahman juga telah dihina oleh Tun Det, dan sekarang ini beliau pula menerima padahnya.

2 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Lebih baik hormat orang daripada menghina..
Nanti kita pula yang dihina..

Buat baik berpada2, Buat jahat jangan sekali :-)


















Berapa Juta Pelayar Internet Di Malaysia, Sehari, Sebulan Dan Setahun? Adakah Jumlahnya Semakin Menurun?
>>> Forum 1 Malaysia <<<

Anonymous said...

Benar kata saudara.... Bukannya nak menghina tapi cuma luahkan pendapat bahawa memang dah adat dunia begitu..Bila ada kuasa ramai yang mendampingi dan bila kuasa dah hilang ramai pula yang lari, termasuklah kawan dari sesama parti.Bak kata perpatah.. Habis madu sepah dibuang. Pendapat saya lebih baik berdiam diri dari memalukan diri sendiri dengan kenyataan kita.